Mervee26 gmzyildirim amin inşallah 🤗 35+4′teyim ben de. Artık sancı gelirse iğneyle falan geciktirilmiyormuş. Sağlıkla gelsin inşallah hepsi. Siz de yarın sağlıkla evinize götürün inşallah bebeğinizi ❤️
gmzyildirim Mervee26 ben cok iyiyim, biraz minik kızım, ama emmesi refleksleri cok şükür iyi, böyle devam ederse sabaha odamızda olucaz