Cok şükür ben doğum yaptım, bu gecelik küvezde kalıyor, ama sütüm geldi meme emiyor, refleksleri iyi nefesini kendisi alıyor, bu yorumu görenler dua etsinler bu gece böyle devam ederse sabah odamıza gelecek yarın da evimize gidicez, gerçekten böyle bir hissin tarifi yok, o kokusunu asla tarif edemem, bekleyen herkese nasip olsun