Beser93 Deletedmom206 bence normal dogumu dene.sonradan pisman olabilirsin sezeryan icin.korkma Allah yardim eder bir sekilde benimde ilk dogumum olcak
Beser93 EmelGl bir kere yapip normal doguma uygun mu degil mi ona bakiyor doktor.sonrasinda bakmiyor normal ultrson muaynesine devam eidyor.acile gelirseniz sanci varsa su gelirse bakar ebeler
Hande2017 Bizde 36+4 haftalığız dünkü kontrolümüzde 3.078 gr 50 cmdi prensesimiz ama henüz sancı ve açıklığım yok 28Haziran sezeryan günüm Allah nasip ederse son 14gün🙏🏽Herkese hayırlı doğumlar
Gulazer 37+3haftalik bugün kontrolum vardı kilosu 3050 boyu 48 cm🤗 çatı muayenesi de yapıldı normal doğuma uygunsuz dedi hayırlısı artık bekliyoruz😊
EsenKalyoncuAkn 37+2 deyiz bizde 37 haftalık iken kontrolümüz vardı 3 kilo 800 gram 52 cm idi... Artık 3 günde bir kontrolümüz var yarın bakalıö ne durumda🙈 Sancı çıkmıyor ama bacak arası kemiklerimde ciddi ağrı hissediyorum yaşayan varmı??