Beser93 maşallah😒 bizde 37+2 yiz hsonu gittim çatı muayenes yaptı normal doğuma uygunsun dedi 🙏 3190 kg ve 50 cm dedi...nst ye de iyi dedi... muayenelerde tekrar çatı kontrolü yapılcak mı acaba bilginiz var mı kızlar? Birde bugün çok az hareket ediyor korkutuyor beni 😟