Bende baya araştırdım bu 2.ci çocuğum olacak neredeyse bilmediğim bebek arabası kalmadı diyebilirim. İlk çocuğumda 2-3 tane araba değiştirdim memnun olmadığımdan bi kere travellerin görüntü haricinde hiç bir konforu yok resmen eziyet hele ki tek dışarı çıktıysan. En son kabinde karar kılmıştım ama bebekken hastane olayında sağa sola giderken taşıma olayında kolaylık olsun diye pusette istiyordum. Kabinlerin bi kaç modeli hariç pusetli olanı yok kraftın pocket modeli var onda pusetli var dilerseniz bakın. Ben en son joie litetrax 4 de karar kıldım. Pusetide var tek elle yine kapatılıp açılabiliyor. Ayrıca tentesi süper korunaklı ve kışlık tulumuda ayrı bi sıcak tutar ve cezb edici ondan alıcaz inşallah. Belki size de fikir olur. En önemlisi anne ve bebeğin rahatlığı.