Kızlar merhaba, Ocak ayında adetim bir kaç gün geçmişti betama baktırmıştım 2,2 çıkmıştı ertesi gün tekrar baktırmıştım 3,6 çıkmıştı sonrasında ertesi gün adet oldum aynı şekilde Şubat ayında da adetimi gördüm fakat bu ay adetim 9 gün gecikti olamıyorum ve su gibi bir akıntım oluyor istersen istemez herşeyi düşünür oldum ve bir gebelik testi alıp yaptım ikinci çizgi gibi gördüm ama sizlerde bir bakar mısınız ihtimal vermiyorum ama anlarsınız ya insan böyle olunca acaba mı diyor bana cevap yazarsanız çok mutlu olurum iyi akşamlar şimdiden teşekkür ederim 💜
