faziletelffff Madinanin-Annesi bende 32 haftalık gebeyim benimde uyuşuyor ağrı oluyor neden anlamadım bende
Madinanin-Annesi faziletelffff doktoruma sordum bobreklerime baktilar normal dedi su ich tuz yeme.Birde son haftalarsa zaten sisecekmisiz.Ayakkabimiz bile ayagimiza olmayacak.