Madinanin-Annesi 32 haftalık hamileyim bu gün ellerim şişti.Bükemedim agrıdı.Normalmı kızlar?Simdide sis ama az onceki gibi degil
dugmeninannesiii Madinanin-Annesi senin iyi yine canım 30 haftalığım iki taftadır parmaklarım ağrıyor ve şişiyor 😭
Efraaaa Madinanin-Annesi ben 30. Haftadan beri çekiyorum bazen buluyorum parmagimi öyle kalıyor ve acı bile veriyor ödemden oluyor neyseki 36. Haftaya girdim az kaldi
Ipek0z Madinanin-Annesi tuzu azaltıp booolll su içmelisin canım, ellerini ve ayaklarını çok sarkıtmamaya çalış 🙏🏼
Fasulye-87 Karpel tünel sendromu canım el bileklerinde sıvı birikmesi havada tutman sarkıtmaman lazım ve bileğini bükmemelisin
Madinanin-Annesi Fasulye-87 tamam canim denerim.Belkide cok calisdim bu gun konuklarimiz olucak o yuzdende ola bilirmi acaba aylardir hic bir sey tapmiyrdum birden yuklendim
fulakinci Madinanin-Annesi 39 haftaligim el ayaklarim şişti. Ödem oluşuyor sanırım. Dediğiniz gibi birde ağrı yapıyor hareket ettirirken 🙈
Vildan19 Madinanin-Annesi atel kullanmanı tavsiye ederim ben hiç çıkarmıyorum nerdeyse diyebilirim çok çok rahatlattı beni 🙏🏼🤗