Sinhur Loreal Renkli nemlendiricisi kesinlikle tavsiye ederim sapsağlıklı bir cilt yapıyor. Onun üzerine ben mac studio fix + nyx karıştırıp kullanıyorum, günlük hayatımda sadece bazen bir iki çene altımda sivilce çıkıyor onların üzerine uyguluyorum. Kesinlikle tavsiye edeceğim şey cildini nemli ve ferah tut, güzel temizle. Sonra üzerine ne kullansan güzel yapar ☺️ Ama Loreal Renkli Nemlendiricisini kesinlikle denemelisin fondötene gerek bile kalmıyor. Benim cildim çok kuru , deneyerek anladım ki hangi fondoteni kullansam da güzelce nemlendirmeden olmuyor. Pütür pütür kalıyor. Avokado yağı alıp arada duştan sonra evde sürebilirsin o da mükemmel bir nemlendirici bakım yapıyor