deletedmom351 Ravzamm Canım işte o sonda beni mahvetti seni korkutmak istemem ama yalan da söyleyemem bana takılırken çok zor oldu ve inanılmaz acı hissettim belki herkeste aynı değildir ama benim gerçekten epey bi acıdı
Ravzamm deletedmom351 ya cok korkuyorum bazilari hissedilmiyo diyo bazilari cok aciyo diyor, Sanirim genel anestezide narkozdan sonra takilmiyo ama spinalde uyuşturduktan sonra takiyolarmış
bulutunannesi Ravzamm evet canım ilki geneldi. Acıyla uyandım. Bide o sersemliği atmak narkozu atmak öksürük ve azda olsa bebeğe geçiyor. Şimdi ikinciyi spinal olucam inş. Zaten sakinleştirici yapıyorlarmış.o rahatlatır merak etme.Tabi Karar senin
Ravzamm bulutunannesi doktorum ameliyathaneye girince nasil istiyorsan o şekilde yaparız dedi orda çok panik yapmazsam o şekilde yaptiririm inşAllah ceserat edebilirimde
Enesefe Sana tavsiyem kimseye bakma çünkü herkesin farklı oluyo ben ilk hamileligimde de kimsenin dogum nasıl yaptı diye merak etmedim hatta dinlemdim şimdi de öyle benim de dogum a az kaldı 25 temmuz dogum olacak rabbim bizim için hayırlısı ne ise öyle şeylerle karsilastirsin
Ravzamm Enesefe evet haklisin aslinda herkesin farkli oluyo kimseyi dinlememek lazim bebişlerimizi hayirlisiyla kucagimiza aliriz inşAllah 😊
Deletedmom206 Ravzamm daha çok sezeryandan yanayim tamam normal daha saglikli ama ne yapiyim dayanamam sancılara diye cok tereddütteyim kafam karma karişik
Deletedmom206 MTKutay ayni günümüz desene bakalim ben haziran 21 kontrele gidicem o zaman karar verip günümü alirim
Hande2017 Bende genel anestezi sezeryan olucam 28Haziranda Allah nasip ederse korktuğum için yenemedim cesaretlenemedim bu süreçte yoksa herşeyim normal😔Ağrı konusunda hiç korkmayın bende herkesin farklı olucağını düşünüyorum uyuyup uyanıcaz ve herşey biticek en güzelide sonunu düşünelim meleğimiz gelicek böyle moral oluyor.Sizede ve herkese sağlıklı hayırlı doğumlar inşAllah şu az kalan zamanımızda🙏🏽🙏🏽
Ravzamm MerveHail spinalde uyuşturduktan sonra takılabiliyomuş ama genelde ameliyattan önce takıliyomuş sanırım 😕
Edayekta Ben bes yil once genel oldum cokta rahattim narkozdan cabuk ciktim bebegimlede gayet iyi ilgilendim cok asiri falanda agrim olmadi bencede kisiden kisiye degiaiyir bence korkma gayet memnunum bu dogumumda ayni sekilde olacak