Ravzamm Deletedmom206 ayniyiz desene bende uyuyup uyaniyim hersey bitsin istiyorum normalden cok korkuyorum, Benimde 3 temmuz dogum senin daha az kalmis ne yapmayi düsunuyorsun?
Deletedmom206 Ravzamm daha çok sezeryandan yanayim tamam normal daha saglikli ama ne yapiyim dayanamam sancılara diye cok tereddütteyim kafam karma karişik
deletedmom351 Ravzamm Bende genel anestezi ile oldum ilk 2 3 epey zorlanıyorsun ama daha sonra ayaklanıyorsun ben doğum yapalı 10 gün olacak neredeyse sanki olmamış gibi gayet rahatım. Ama dediğim gibi ilk bir kaç gün zor oldu.
Ravzamm deletedmom351 maşAllah ne güzel inş bende senin gibi olurum, Bide sonda cok korkutuyo beni nasil bisey 😕
Cansum1 Bende genel sezeryan olucam inşallah spinaleee dayanamam korku çok ama sonucu güzel inşşş çok kolay atlatırız :)
deletedmom351 Ravzamm Canım işte o sonda beni mahvetti seni korkutmak istemem ama yalan da söyleyemem bana takılırken çok zor oldu ve inanılmaz acı hissettim belki herkeste aynı değildir ama benim gerçekten epey bi acıdı
MTKutay Deletedmom206 benimde normal tarihim 9 temmuz ama sezeryan olacağım için doktor 26 haziranda alacak bende kendi istegimle sezeryan olacam
Deletedmom206 MTKutay ayni günümüz desene bakalim ben haziran 21 kontrele gidicem o zaman karar verip günümü alirim
Birbebisgelio Enesefe Ravzamm gene anestezide hem kendine hem bebege anestezi verilio bnce spinal sezryn ol .sadece sana anestezi versnler