Bllikli Fatmagunaay Fatmagunaay parmak ile bakıyorlar biraz zor ama çokta kötü dayanamiyacak gibi değil
menekseren nidacet özel kliniğe gidiyoruz eşim hep geldi o gelmediğinde annem geldi bir problem olmadı
Fetfet Hic dayanilmayacak bir agri degil kizlar bosuna stres yapmayin olup bitiyor kendinizi sikmayin rahat olun kafi,ben cati muaynesine hevesle gittim ya cunku artik dogum cok yakindi bundan daha guzel ne olabilir 🤣
Ebruusimsekk Fetfet açıklığın var mı diye bakılıyor ya oda aynı çatı muayene si gibi mi yapılıyo açıklık nasıl ölçülüyo acaba
Eliz21 menekseren ben pantolon giymiştim ilk hamileliğimde şimdi elbise düşünüyorum eşim girmemisti birkaç saniyelik birşey zaten korkulacak birşey değil
Ozibus Gözünüz de büyütmeyin zaten çok kısa sürüyor bende dışarıdan duyduğum şeylerden dolayı kasılarak gittim ama zor bir durum değil siz ne kadar rahat olursanız o kadar rahat olur🌸
Elifiko Mateacher boşuna korkuyorsun, bende çok kasılmıştım ama hiç kasılcak bişey yokmuş dedim. 38+3 üm gecen cuma oldum hiç korkma bence ıkı dk bile sürmüyo
Derya1453 Mateacher ya kesinlikle korkma ben de çok korkuyordum ama olduktan sonra ben neden bu kadar korkmuşum diyeceksin aşırı basit afedersin ama ilişki daha zor🙈bak güven bana ağrı yok 5 sn ancak sürüyor sadece nefes al bırak tamamdır sıkuntı yok
Mateacher Elifiko elimde degil ki simdi kitlendim bir sonraki muayene ye bakalim 😥 ins benimkide kolay gecer
Adaaa34 Linasalamandre Bence açılma olmadığı için ve bebeğin kilosu tam olduğu için bekletmek istememiş dr.Başta sezeryan olarak karar verilse bakılmazdı yani umarım öyledir 😶
Linasalamandre Benim vajinismus geçmişim olduğu için çok korkuyorum çatı muayenesinden 😢 ki vajinismustan hemen sonra hamile kaldığım için korkularım tam bitmedi 😬 var mı ben gibi
esma_korkut Linasalamandre bennnn ….vajinusmustum ve hemen hamile kaldım 5. İlişkimde …32.haftamdayım …doktor 37 de çatı muayenesi yapıcam dedi dururmumu da biliyor …inşallah iyi geçer bende çok korkuyorum …aslında normal doğum olsun çok isterim bir an önce ayaklanayım kimsem yok çünkü bana bakacak ilgilenecek …ne ana ne kardaş ne kayınvalide 😳
Emineerdem Linasalamandre ben 😂resmen bebek için yendim 🤦🏻♀️ Fitil verdiler ben hala onu koyamadım siz düşünün bunu yaşayan bilir 😞
littleangel Kızlar ilk doğumum normaldi, ikinci doğumda da Çatı bakılıyor mu ? Şimdilik bişey demedi doktorum daha 35 teyiz
mineu8 littleangel ben de bunu sormaya gelmistim 😂 ilk dogumumda doktorum vucudun gayet musait kilo da almadigin icin rahat rahat dogum yaparsin demisti cok sukur ki oyle de oldu. Ikinci gebeligim simdi ve baska bid doktora gidiyorum yapilir mi acaba?
elifkurt96 koalababy Merak etdigimden soruyordm da ben şuan 6. Ayım yeni bitti ama doktorumla konuştuk sezeryan istediğimizi söyledik doktorumda nasl isterseniz sıkıntı değil dedi yinede çatı muayenesi gibi bir durumum olurmu ?
koalababy elifkurt96 hayır canım olmaz.. çatı muayenesi normal doguma uygunluk için yapılıyor sezeryanda kararlıysan yapmazlar.. hatta gün verirler gidersin uyuştururlar agrısız sancısız kavuşursun bebişine 🥰🤗 Sağlıklıca inşallah
Linasalamandre esma_korkut yaaa canım kıyamam o kadar iyi anlıyorum ki seni. Peki sezeryan mı olacaksın? Benim doktorum vajinismus terapi doktorum durumumu çok iyi biliyor korku derecemi o yüzden normal yapamazsın sen dedi aka sezeryan de çok zor. Senin az kalmış Allah yardımcın olsun canım. Sağlıcakla gelsin bebiş normal şekilde ❤️
koalababy esma_korkut Allah yardımcın olsun benimde normal isteme sebeplerimden birisi bu ablam kardeşim kayınvalidem var ama kucaktan kucağa gezsin istemiyorum bebeğim