HappyMom Merhaba canımız annelerimiz, “Gebelikte Çatı Muayenesi” başlıklı blog yazımız yayında! Çatı Muayenesi Nedir? Çatı Muayenesi Nasıl Yapılır? Çatı Darlığı Nedir? Çatı Muayenesi Esnasında veya Sonrasında Ağrı veya Kanama Olur mu? Çatı Darlığı Olması Durumunda Ne Yapılır? Çatı Muayenesi Neden Önemlidir? İçerikler Linkte! 🚀 https://www.mutluanneleriz.com/2021/03/15/gebelikte-cati-muayenesi/ Yazımızı okuduktan sonra postta buluşalımm!😍
elifkurt96 koalababy Merak etdigimden soruyordm da ben şuan 6. Ayım yeni bitti ama doktorumla konuştuk sezeryan istediğimizi söyledik doktorumda nasl isterseniz sıkıntı değil dedi yinede çatı muayenesi gibi bir durumum olurmu ?
Susamikannesi 2 haftadır muayenelerimde oluyorum. 36 haftamda 1cm, 37 haftamda 2cmdi. Yarın tekrar olacak ve kilomuz 3,5 geçtiyse perşembe sezaryen saatimiz belirlenecek
efruzzz Susamikannesi aciklik var 37 de dolduysa niye sezeryan suni sanci verilip normal denenmiyor baska bir saglik durumu mu var
emineulu5834 Susamikannesi kilosu fazla değil ki sezeryan için 4te uygun görülüyor sezeryana ben doğurdum 3.5 tu normal oldu 3.5 minicik oluyor ilk başta gözünü korkutuyor insanın ama iri olmuyor
menekseren Benim de iki sorum var çatı muayenesinde ne giydiniz elbise mi pantolon mu ? Bir de eşiniz yanınızda oluyor mu ? Muayene olmuş kişiler cevap verirse sevinirim haftaya benim de muayenem olacak 🙈
Ozibus menekseren eşiniz içeride oluyor ama perde arkasında yapılıyor pantolon ve ya elbise fark etmez çünkü üzerinizi çıkarın diyorlar ben bugün oldum 😅
Demethasten menekseren eşleri almıyorlar tek bacağını soyuyorsun iç çamaşırınla birlikte doktor üstüne örtü örtüp o şekilde bakıyor
Bllikli menekseren pantolon vardı bende canım çıkarıp pantolonu doğum koltuğu gibi koltuğa oturuyosun orda bakıyorlar ben acilde oldum ebe bakti eşin olmuyo yanında özeller nasıl bilmiyorum ama devlette eşin olmuyo
nidacet menekseren eşinizi içeri alıyorlar mı ki ? Suan covidden dolayı 7. Ayımı bitiricem daha eşim 1 defa bile girmedi muaneye
Fatmagunaay 38+1 haftamdayım bugün kontrolümde doktorum haftaya çatı muayenesi olacağımı söyledi çok merak ediyorum bir an önce geçip bitse
Linam1 Şuan 38+5 geçen hafta oldum açılmam yoktu bebeğin kilosunu ölçtü 3.600 gram bu hafta gidicem tekrardan inşallah bir sıkıntı olmaz
Damlladamlla Haftamdayım perşembe günü muayeneye gideceğim çatı muayenesini yaparlar mı ve bundan sonra kaçıncı haftalarda yapılıyor? İlk doğumum olacak ve bebeğimin kafası da aşağı dönük
Bllikli Fatmagunaay Fatmagunaay parmak ile bakıyorlar biraz zor ama çokta kötü dayanamiyacak gibi değil
menekseren nidacet özel kliniğe gidiyoruz eşim hep geldi o gelmediğinde annem geldi bir problem olmadı