sumeyyeesanli Gizemshn benim oğlumun ismini duysalar demek ki antika diyecekler🤣komedi ya, isim dediğin şey böyle mi nitelendirilir, seçilir… Siz kimseyi dinlemeyin, ne istiyorsanız onu koyun, evlat sizin. Bence çok güzel bir isim
Gizemshn sumeyyeesanli cok teşekkür ederim sagolun insanlar iste birine beğendirsen diğerine begendiremiyorsun
enise2017 Gizemshn kerem isminin nesi eskiymiş yorum yapmak için yapmışlar çok güzel isim bence .. hiç aldırmayın kerem tek başına konulabilir bir isim bence illa iki isim diyorsanız kerem Ali 👍🏻
mmek_2014 Gizemshn ilk oglum için istemiştim kerem ismini. Eşim begenmeyince daha sonra Emir ismine karar verdik. Şimdi ikinci oglum dogdu onun adı da Kağan 😊 Tabiki begenen de oluyor begenmeyende. Ama çevreyi pek umursamayın önemli olan sizin ve eşinizin begenmesi😊
Beyzan Gizemshn ben Kerem ismini koydum oğluma sağlıkla doğmasını bekliyorum hem dini anlamı olan hem de zamansız bir isim ben çok beğenerek koydum. Siz fikir sorarsanız herkes eleştirir. Biz iki oğlumda da direk cinsiyet netlesince ismi bu olacak dedik konu kapandı tavsiye ederim size de🙂kerem olmasa bile inşallah içinize sinen bir isim bulursunuz 🌸
Gizemshn Beyzan ben asla fikir almadım sadece sorduklarında ne olacak diye Kerem diyorum hmm diyorlar mimik frlan yapıyorlar salak salak sinir oluyorum yani su yaşıma geldi hayatta her hangi bir isme oyle tepki verdiğimi hatırlamam yani
Yumurcakk Gizemshn kerem çok istedm koymayı eşim yok dedi ama aşırı asil bi isim bence ona bakarsan şimdide ilyas koycam dıyorum ki bu sefer kesinim ay eski isim diyorlar boşver sen çevreyi ☺️ Cidden aşık oldugum bi ism kerem ve sen kararlı oldukca yavas ca onlarada güzel gelıo hem gelmese ne olur
Gizemshn Yumurcakk ayy böyle yorumlar duyunca çok mutlu oluyorum gerçekten İlyas da güzel bende hep nedense eski isim seviyorum anormallik bende mi acaba diye soruyorum bazen kendime ☺
Nisakrmn3 Neden her şeyi çevreye göre yapıyoruz. Millet şunu dedi milllet bunu der yok begendi beğenmedi. Çocuk kimin çocuğu sizin, milletin bundaki payı ne sıfır. Bu ne demek oluyor ister kerem koyarsınız ister ahmet milletin ağzını açıp bir şey demeye hakkı yok. Millet bu kıyamet gününe kadar konuşacaktır. Önemli olan sizin içinize sinip sinmemesi gerisini hiç düşünüpte kendinizi üzmeye bile değmez boşverin kim ne derse desin. Beğenmeyen olursada siz daha güzelini koyarsınız biz bunu tercih ettik dersiniz. 😘
Gizemshn Nisakrmn3 ayy ne güzel yorumlamissiniz valla gerçekten içimi nasil ferahlatiyor böyle yorumlar 🙏☺
Gizemshn Rabismomm4 o tarz konularda bende asla takmam umursamam ama isim olunca üzüldüm yani ha beğenenler de var illaki ama işte
mmek_2014 Gizemshn onu bende henüz anlamadım valla 😅 benim eşim çok seçici bu konuda. Kesin kararı verene kadar bir sürü isim araştırdık. En son çocuk doğup büyüsün kendi ismine kendi karar versin diyecektim neredeyse 😅
Yumurcakk Gizemshn hayır ya cocuga farklı isim bulcaz diye sacmalıyor millet 😘 amcamın torunu kerem aşırı tatlı😍 yapp
Nisakrmn3 Gizemshn ben ve eşim Ahmet ve ömer ismini düşünüyoruz, bunlar millete göre eski isimler çünkü artık insanlar değişik isimler koyduğu için bunlar eskimiş geliyor oysaki Ahmet ve Ömer çok anlamlı ve güzel isimler. Ahmet peygamber efendimizin isimlerinden birtanesi Ömer ise peygamber efendimizin güvendiği sevdiği sahabe ve O’nun ölümünden sonraki dört halifeden birisidir. Unutmayınki kıyamet günü isimlerimizle çağırılacağız 😊
Gizemshn Nisakrmn3 kesinlikle öyle bende severim bu isimleri Ahmet ismi kayinbabamin ismi koyacaktım ama koydular , omer ise kuzenimin adi o yüzden tercih etmedim insallah adları iyi büyürler 🙏