Gizemshn aman herkes kulp takar. En güzelini bul, onu da beğenmezler. Bu yüzden bebeğimin adini herkes doğunca öğrenecek. Cunku ben malesef, olumsuz yorumlardan cok etkilenirim. Icime sinen şeyden bile hemen soğurum. En güzeli kesinleşsin, sonra isteyen istediğini dese de, yapacak birsey kalmıyor olacak.