Zehra2938
Benimde 7. Haftada tansiyonum yüksek çıkmaya başladı. 14/10 falandı…kadın doğum doktorum kardiyolojiye yönlendirdi orda holter takılıp 24 saat takibe alındı ve ilaca başladım şimdi 12/7 lerde tansiyonum. Ilac kullanirken ayni zamanda günlük tansiyon takibi yapmayı da ihmal etmiyorum ..
Düşmüyorsa birde kardiyolojiye gitmeniz iyi olacaktır. Cok geçmiş olsun 🌷