Neslihan1903 Zehra2938 korkacak bir şey yok canım hepimiz uğraşıyoruz bir şekilde tuz tüketimini azalt suyu çoğalt ensenin soğuk suyla yıka sakın olmazsan dahada yükseliyor
Zehra2938 Neslihan1903 haklısın canım soğuk kanlı olmak böyle şeylerde insana çok şey kazandırıyor bende tam aksine acayip panik biriyim ama kontrol altına alıcam inşaAllah çok teşekkür ederim 🧡🙏
Zehra2938 eda45 Allah yardımcımız olsun Gerçekten tansiyon çok fenaymış ilk defa yaşadım bunu umarım bir daha yaşamayız 🙏 sizede çok çok geçmiş olsun 🧡🧡
Neslihan1903 Zehra2938 doktorundan yardım istemeyi unutma canım bir ilaçla çözülüyor rahat ol 💜 ben öyle böyle geldim 34+4 haftaya 🤗
Zehra2938 Neslihan1903 maşaAllah sizin kavuşmanıza çok az kalmış Allah bu yolda çok yardım ediyor sizde sağlıkla hayırla evladınızı kucağınıza alırsınız inşaAllah 🧡🙏
Fio_fff Bende 32. Haftada yaşadım tansiyonumu düşüremediler preeklemsi yaşamaya başlamışım en son gece 17 leri gördüm artık beynim patlayacak gibi ağrıyordu. siz doktorunuza en kısa zamanda söyleyin tansiyonunuzu 13 ten sonrası yüksek
Neslihan1903 Fio_fff benimki 18 19 a çıkıyor vücut tepki bile vermiyor o yüzden sürekli ölçüyorum şükür şimdi sabit Allah yardımcımız olsun inşallah
Mmhtpmhmt04 Zehra2938 kaç haftaliksiniz bende hamilelikle beraber tansiyon sorunu oluşmuştu 37+4 te tansiyon sebebiyle doğum yaptim 15/10 du tansiyonum hiç düşmedi o şekilde kalınca doğuma aldılar sürekli takip edin haftaniz küçükse doktorunuza durumu anlatin alfamed tansiyon hapı var onu veriyorlar ben cok kullandım
Zehra2938 Mmhtpmhmt04 ben daha 8 haftalığım ya daha o kadar yeni ki yani moralim o kadar bozuldu ki internette biraz araştırma yaptım gebelik sonlandırmasına kadar bir sürü şey yazıyor bilmiyorum bu moralle düşmez zaten daha tansiyonum
rmdfile Zehra2938 kesin bu araştırmayı internetten yaptınız ben de sizin gibiydim kendimi mahvettim hiç gerek yokmuş bak arkadaşlar ne kadar güzel sona gelmişler. He ciddiye alınacak bir şey ama çözümü olmayan bir şey değil hamdolsun doktorunuzla irtibatta olun ilaç kullanırsınız ben de 7. Haftadan beri kullanıyorum. Yapabileceklerimizi yapıp bekleyeceğiz stres panik daha da artırıyor inanın
Mmhtpmhmt04 Zehra2938 tamam benimde o haftalarda vardi doktorum bana alfamed verdi onunla kontrol altina alındı moralinizi bozmayın ben cok zorlu bir hamilelik gecirdim kanamalar düşük riski erken doğum riski tansiyon derken 37+4 te doğurdum moralinizi yuksek tutun doktorunuza durumu anlatin tansiyon ilaci vericek size onunla sikinti olmayacaktır
Zehra2938 rmdfile evet canım internetten okudum inanamadım moralim öyle bozuldu ki dünden beri ağrımayan başım şuan felaket ağrıyor herşey olacağına varır biliyorum ama çok endişelendim Rabbim bizlerede sonuna kadar sağlıkla gitmeyi kavuşmayı nasip etsin inşaAllah 🤲🏻🤲🏻🙏
Zehra2938 Mmhtpmhmt04 İnşaAllah canım bana dua edin ne olur Rabbim Benin’de evladıma kavuşursun bekleyen herkeside inşaAllah 🤲🏻🙏
idilnaz Zehra2938 benimde 13 haftada çıktı tansiyon problemi alfamed kullanıyorum bende sizin gibi çok korkmuştum gebeliğim ilerlemeyecekmi dye çok şükür 22+5 im şuan 😊
Zehra2938 idilnaz maşaAllah canım Rabbim sonuna kadar gitmek nasip etsin hala kullanıyormusun? Ben kadın Doğuma gittim erkenden bana ilaç vs test hiçbirşey yapmadı psikolojik olabilir dedi içime hiç sinmedi başka doktora gitmeyi düşünüyorum çünkü sürekli yükseliyor sonra düşüyor anlamış değilim