Sln_rzgar Zeyno3 gecmıs olsun canım korkma bebegın hareketlerini hissediyorsan eğer benımde lekelenmem oldu sımdı doktorum cevap verirse bende sımdı bile giderim 🥺
Sln_rzgar Zeyno3 cok sevındım ıyı olmanıza canım bende kontrl gttım ıgne oldum kanama da olmadı bir daha
Zeyno3 BirMuallime yok gitmedim canım doktora kanamam yok çok şükür bebegun hareketleri vardı bende gerek yok gitmeme dedim eşime
Zeyno3 Pembemsii sağol canım ♥️geçmiş olsun rabbim evlatlarımizi selametle kucağımiza almayı nasip etsin inşallah 🤲