Ozel bencede..devlette kimsenin yuzune baktigi yok. Soru soruyorsun lutfediyorlar sanki bedava calisiyor gibi.
kendini bisey zanneden itici hemsire doktor hasta kabul calisanlarina tahammul edemiyorum.Hijyen zaten hic yok.
istisnalar vardir ama cogunluk boyle malesef.
ozel hastaneyle ozel muayenehane bile ayni olmuyor.
fiyatina gore iste ilgi, alaka,detayli bilgi istediginde ulasip kendini guvende hissetmek icin ozel her zaman tercihim.