Susamtanem2 Valla İstanbul da devlet hastaneleri çok kalabalık. Randevu zor bulunuyor. Birde korona varken sıkıntılı. Her hastane, her doktor iyi çıkmıyor. Çoğunlukla ilgilenmiyorlar insanla. Ben özelde takipliyim, ayrıca devletede gitmek istedim ama randevu bile alamadım.