mmk01 inanın ben de aynen o olumlu yorumlara istinaden kalkıp gittim. Ben takipli hastası değildim doğuma bir buçuk ay kala Diyarbakır’a geldim bi kontrole gittim fena gelmedi ve hastanenin kendisi ile doğum ücreti cazip gelince devam edeyim dedim ve özellikle söyledim sizi araştırıp geldim doğumu sizinle yapmak istiyorum diye sonraki hafta kontrole gittiğimde acil sezaryene alındım.ameliyat berbat ötesi geçti bildiğiniz bebeği çıkaramadı bunu o sırada çağrılan çocuk doktoru ve hemşireler kabul ettiği halde kendisi kesinlikle kabul etmedi bebek apar topar küvöze alındı ben delirmiş gibi ağlayarak ameliyathaneden çıkarıldığım halde ve doğumum mesai saatlerinde olduğu halde kadın doğumdan sonra beni ya da ailemi görme tenezzülünde bulunmadan çıkıp gitti ertesi gün pişkince mesaim bitti ben de çıktım dedi.asla ameliyat hakkında doğru bilgi vermedi.bebeğimin kilosu 500-600 gr kasıtlı olarak yanlış yazıldı ki küvöze alınsın ertesi sabah taburcu olmadan bi kere tek bebeği görmeye gittiğimde küvözün üzerindeki kilo düzeltmesini kalemle yapmışlar ama sisteme ve doğum raporuna eksik kilo girdiler.hala düzeltmediler.Zozan hanım faciası bi yana doğumdan sonra da Baran bey diye bi çocuk uzmanı ile tartıştık adamdan bebeğin tahlillerini istedik farklı bi doktor görüşü de almak istiyoruz diyince sinirlenip o zaman başka hastane bulun bebeğinizi sevk edelim dedi hasta hakları ve başhekim Servet hanım sonuna kadar bu rezilliklerin arkasında durdu çünkü küvözde kalan bebekler için günlük 2500 lira alıyorlar devletten bu rakam yüzünden resmen sizi de bebeği de istismar ediyorlar.