Sedaaakurul Diyarbakır’da oturmuyorum Mardin’den gelip gidiyorum. Memorial Dicle hastanesi Uğur Değer’e gidiyorum. Kendisi 3 yıllık doktorum, müthiş bir insan Harika bir doktor. Tüp bebek sürecim geçirdiğim laparoskopi hşsteroskopiler serklaj ve polip operasyonu ayrıca bir sezeryan… hep onunla birlikte atlattık. Şimdiki bebeğimde de yine serklajlıyım ve plasenta previayım. İşinde bu kadar iyi olan bu kadar çok sevdiğim güvendiğim başka bir doktor daha hayatımda görmedim. Allah ondan bin kere razı olsun, ömrüm boyunca duacıyım Uğur hocaya. Bana doktorluktan ziyade abilik yapmıştır. 🙏🏼🌸