birgaripyolcu sizin belki gec dollenmedir canim adetin uzun surdugu icinn insallahh guzel haberler alirizz bu mübarek üc aylarda 🤲🤲🤲1 dis gebelik bi kimyasal gebeligim var ocak 21 rahim flimi cekildim bi yandan test yapmak icin can atiyom bi yandanda korkuyorum negatif görürüm diye 🙁