MirzaAlihan iyiyiz çok şükür evdeyiz. Ben daha rahat hareket ediyorum kendi başıma oturup kalkıyorum hatta eve gelince hemen bi duş aldım kendime geldim 😊 bebeğimin altını , kıyafetlerini değiştirebiliyorum. Kızımda da hafif sarılık var bol bol emziriyorum. Hastanede mama takviyesi yaptılar . Evde de yapın dedi hemşire ama eczacımız önermedi. Sütüm geliyor çok şükür bol bol emzir dedi. Perşembe sabah kontrolümüz var eğer gerekirse bu ondan sonra mamaya başlayacağım.