1PrensAnnesi ah ne kadar sevindim anlatamam aklımdan hiç çıkmıyordu Kids ten özel mesaj atmıştım ben de buradan paylaşım yapmışsın yeni gördüm canım 🥰 geçen gün yine hastanedeydik hastaneye gidince daha bi yakın olunca meleğine hastane boyunca hiç aklımdan çıkmıyor hep dua ediyordum. Şükürler olsun 🤲🏻 Rabbim kalan tedavisini sağlıkla sorunsuz bir şekilde atlatmasını sağlasın inşallah 🤲🏻 Şimdi de ben dua istiyorum ☹️ Bebeğimin plasentası aşağıda ve öndeymiş dikiş yerinde dedi doktorum. Darbe almamaya fln dikkat et Allah korusun bebekten ayrılabilir dedi. Çok ayrıntı vermedi ama okuduğum her yorumda bir sürü kötü şey yazıyor , bebeğin yeterince beslenememesi , kan akışının az gitmesi , erken doğum , plasenta ayrılması vs inş ilerleyen haftalarda yukarı çıkar çok korkuyorum 😔