Skrye03 yani renkli bakmış bide pipisi yok bu haftadan sonrada oluşmaz en azından benim doktorum 13. Haftasında bu haftaya kadar penisin çıkıntısının oluşmuş olması gerekirdi dedi doktorun riske atmak istememiş bence zaten doğana kadar kesin demiyolar sağolsunlar hep bi şüphe