Kimkibu hayalsu doktorum yapmamamın daha iyi oldugunu söylemişti.. zaten virüs nedeniyle dışarı çıkmıyorum öyle çok yapmıyorum evde bazdn kendime rimel vs sürüyorum o kadar
Zeyneplena34 hayalsu https://imgyukle.com/i/NB0ory Evett canım güvendiğim makyaj malzemeleri ile yapıyorum. 😁😂 Benim için kişisel bakımlardan biri. Vücuduma nasıl önem veriyorsam nasil gorundugum de onemli. Elbette her zaman makyaj ile gezmiyoruz ama sıklıkla yapıyorum 🙆🏽♀️
Tugcekkkkk hayalsu bir günüm bile makyajsız geçmedi. İlk gebelikte de ikincide de. Zaten evde oldugum için aşırı yapmıyorum hafif bir makyajla geçiyorum
Nuray23 hayalsu doktorum yapmasan iyi olur hatta eline yuzune surecegin kremi bile bana danis dedi. Tabikide sormadim yani zaten cok makyaj yapmiyorum surekli evdeyim😂😂 oda sorulur mu ya 😬
Serpil-3 hayalsu tatlım ilk bebeğiniz olunca siz taze anneler çok abartıyorsunuz kasma bu kadar Allah’ın koruduğunu kimse koruyamaz