senell demi önce reddettik şeker yüklemesini ama sonra doktor yaptırın deyince vesile oldu yoksa yaptirmicaktik ama Allaha şükür bebeklerimize birşey olmasın da biz iyi kötü atlatacaz bu süreci inşallah Allah herkesin yardımcısı olsun valla hastalık zor ama gebe kadınlar da hastalık konuları daha hassas oluyor