hatice_uyanik_atli bende de çıktı. Şeker ölçüm cihazı yazıldı. Onla düzenli olarak ölçüyorum. Yediklerime dikkat ediyorum. Aslında çok da fazla da tüketmiyordum ama yükleme sonucu yüksek çıkmıştı. Şimdi kendimi çok sıkmamama rağmen ölçümlerim iyi çıkıyor. Alette hata olabilir diye korktuğum için aile hekimliğine gidip orada da ölçüp karşılaştırıcam.
bebek iyi büyüsün diye abartarak tükettiğim şeyleri azalttım. Tahin pekmez, bal kaymak, portakal suyu. Onun dışında sadece kahvaltıda bir iki dilim ekmek yiyorum, başka yemiyorum. Meyvede günde 2 porsiyonu pek geçmiyorum. Patates ve havucu az tüketmeye çalışıyorum.