Gulnihalce ben gebelikten önce lazere gidiyodum gebelikte biraz arttı ama baya seyrek, anladım ki iyi bi lazer kadının kendine yapabileceği en güzel şey, ikiz gebeliğim var riskli diyebiliriz, göbeğimden bel altımı göremiyorum ağdaya gidiyorum bi sorun yaşamadım. Lazerden kaynaklı kıl köklerim ince olabilir tabi. Bide benim ağrı eşiğim çok yüksek pek canım acımıyor.