Dilara8228 annelinko Benim 2 tane çocuğum hemen oldu şuan 3. Ye hamileyim ve bu 3 yil korunmadigim halde olmadı Rabbım sonunda verdi herseyin zamanı var Rabbım yanında çok istediği zaman verir umudunu kaybetme ❣
Seda-34 annelinko daha çok olmamış ki canım çoğu kadında gebe kalma süresi bir kaç ay- 1 yıl sürüyor. Hatta sebepsizce bir sıkıntı yokken yıllar süren bile var. Bence bir kaç ay içinde kalırsınız stres yapmayın yapınca inadına olmuyormuş🙈
mucizemm_3 annelinko ne zaman olacağı belli olmuyor oğlumda aynı ayda hamile kaldım bunda nerdeyse 1.5 yıl bekledim eşime ben vazgeçtim istemiyorum dedim spor salonuyla konuştum ama iki gün sonra hamile olduğumu öğrendim çok kafaya taktın mı olmuyor
edb06 pia34 ayni ben :) aynisini yaptim 5. Ayda. Simdi korunmayı birakali 7 ay oldu insallah senin gibi kalirim ben de hemen 🙏
Pelin__1 annelinko canım biz de 4 ay denedik olmadı hem de ovulasyon testiyle denemiştik. 5.ay ovulasyon gününü kaçırmıştık amaan zaten geçti bi dahaki aya dedim ve çocuk odaklı birlikte olmadık o ay hamile kaldım.. Daha çok erken umutsuzluğa düşmek için
halitefe annelinko beş ay çok çok erken henüz canım hiç telaşa kapılma 1 yıla 1 buçuk yıla kadar yolu var