annelinko bizim 6. ayın sonunda olmuştu, ben de böyle pimpiriklenmiştim acaba çocuğumuz olmayacak mı diye. Kendim 40 kere kadın doğuma gittim, eşimi de zorla ürologa götürdüm. spermiyogram testine soktum 6. ayda. Ürologtan çıktığımız gün hamile olduğumu öğrendim :)) 1 yıla kadar denemeyi tavsiye ediyor doktorlar kafanıza takmayın.