hzk61 neyse ozaman doğum zamanı öğrenirsin nezaman doğuracağını canım ne diyeyim. Ben sana detaylı olarak ne nedeğil anlattım Allah bilir le konu kapanacaksa kapatalım çünkü erken doğum riskide oluşabilir Allah korusun mayısın başında bile olabilir bu bakış açısıyla. Sen sordun bende normalde olması gereken tarihi görebilmen için uygulamada şuraya bak diye bile söyledim