hzk61 ben şuan 29+6 dayım benim 40 haftalık yani 9ay 10 günlük sürecim 27 mayısta oluyor. Benimkide bir hafta önde ama bu 2 haftayı geçmediği sürece erken doğacak anlamına gelmiyor sen normal zamana göre hesap yapmak zorundasın eğer sezeryan düşünüyorsan erken alıyorlar 38 39 haftalarda ona göre haziranın ilk haftasına denk gelebilir uygulamada daha fazla yazıyo bak aşağıda ordan takvime girip hangi gün senin normal doğum tarihin bakabilirsin. Tabi bunlar normalde beklenen tarihler bebek erken yada geç gelebilir yada sezeryanla tarihini değişytirebilirsiniz