BurcuP Sahnur yok ya normalmiş tam 35+2 ile uyumlu karnı dedi. Benim son haftalar kilo alımı yavaşlıyor ilk çocuğum 2750 doğdu bu da taş çatlasın 3 kilo doğar ötesini kendimden beklemiyorum hiç 😂😂
Sahnur Zeynep0606 😔hiç doğuma girmedim canım yardımcı olamicam sana😔doğumdan korktuğum için stajimda normal ameliyathanede çalıştım 😔belden uyuşma spinal anestezi en sağlıklı uyuşma sonrasinda komplikasyonu en az olan
Sahnur BurcuP benim ilk bebeğim ama benimde çok kilolu uzun doğacağını düşünmüyorum eşim uzun ben ortayım ama haftasına göre önde gitmio öyle olanların ki 4 kilo Felan doguyo
burcu_izmir Sahnur eşim 4250 doğmuş, ben 4600 boylarımız da 1.86/1.83 doktorumuz da diyor ki sakin olun genetik faktör diye bi gerçek var 🤷🏻♀️😂 sağlıkla gelsin inşallah bebişlerimiz, tombikliğin çözümü var Allah’ın izniyle 🙈
Sahnur burcu_izmir yaa maaşallah😄ben küçük dogmusum ama eşimde iri bi bebekmis inşallah benim bebeğim de tombik doğar çok isterim😍sağlıkla gelsinler 😍
Ayca00 Sahnur bende ikiz kızlarımı bekliyorum 33+4 te gitmiştik kontrole 3 gün önce birine 2300 diğerine 2500 demişti doktorumuz normal aralıktaymış ama taşıması çok zor 🙈 Allah yardımcımız olsun 🥰
Defneprensesannesi Sahnur bizde 34+1 de gitik ama ultrasyonda 33+4 cıktık 46 cm 2300 kilo şuna 35+3 olduk am ultrasyona göre 35+0 💓💓