Nehirimmm06 Kızlar bebeğimin hareketlerini göbek deliğimin üstünde hissediyorum 2 seferdir bu haftalar da bu kadar yukarı da olur mu acaba
Min23 Nehirimmm06 canim benim.30 haftalik değişiyor genelde göbeğimi üstünde bi bakıyorum en asada sağda solda maşallah her yeri geziyir asaya inmesi erken daha
ErsiNuray Nehirimmm06 canm bnm 19+5 o kadar assagidaki gobegimden kasklarmda hissedyorm haraketlerini rahat haraket edemyorm bacaklarm ayrk merdven çıkıyorum bakalm persembe kontrol var yine ne olcak sornalr bitmyorki. Ilk kizimda hep assadaydi bu sanki daha assada o yuzden 37+1 de doğumun olmstu bndada sanmyorm 40 i göreceğimi
Nehirimmm06 Yasinimm normalde bende hep altta hissediyorum ama 2 seferdir dışardan bakınca belli oluyor üstünde atıyor sanki
Nehirimmm06 Min23 benimde elimi koyduğum da altta hissediyorum canım ama geçen hafta bide bugün göbeğimin üstünde bildiğin bi kaç sefer dışardan belli olacak kadar tekme attı yukarıdaydı baya bu kadar yukarıda olur mu bende şaşırdım
SevMet Bende çok aşağıda hissediyorum hatta sanki vajinamda gibi bazen üste de çıkıyor ama, doktoruma söyledim progestan başladı 24 haftayım
Min23 Sabahta göbeğin üstündeydi belli oluyor herketleri hatta eliyle karnıma vurup durdu😀😀 dokununca hissediyor sun zaten parmaklariydi eminim
Nehirimmm06 Min23 ayy ama senin haftası daha büyük canım benim şimdiden o kadar yukarıda olur mu acaba
Nehirimmm06 Min23 zaten 2 seferdir yukarıda hissetim canım daha yeni bende şaşırdım dolaşıyor demekki :)
Min23 Nehirimmm06 Allah bağışlasın canım .gezmeye çıkmıştır 😀her yere gidiyorlar maşallah kontrole gittiğinde doktorunla da konuşursun ama önemli bisey değildir bence normal.
Nehirimmm06 Sermec27 ay kuzum benim benimde öyle canım dışardan vuruyor ben daha 2 defa hissetim ama dışardan
Sermec27 Nehirimmm06 benim ikinci gebelik diye 15 ten beri cok minik hissetmemeye başladım canım 18 den sonra da daha da güzel net hissettim şimdi cok daha iyi hissediyorum ilk gebelikse normal 🥰
Sermec27 Nehirimmm06 ben de doguma 2 hafta kala kaybettim ilkini benim ki baya büyüktü canım ondan net hissediyorum herlade rabbim bunu kucagımıza almayı nasıp etsin inşallah 🤲
Nehirimmm06 Sermec27 amin canım inşallah detaylı ultrasonu var şimdi nasıl korkuyorum onu da bi atlatsaydık Allah’ın izini ile