Benimde ilk gebeligimde 9 sene once 33 haftada bi anda tansiyonum yukselmeye baslamisti ve kizim 34. Haftada mecburi sezeryanla dogdu troidlede alakali da oluyormus o dönemde troidim yoktu ama yaklasik 4 yildir hizli calisan troid hastayim 27ci haftama girmek uzereyim bende cok korkuyorum tekrar ayni seyi yasayacagim diye umarim yaşamayiz😣🤲