23 haftalık hamileyim ilk gebeligimde tansiyon sorunuyla uğraşmıştım. 28 haftalarda başlamıştı bu ise 3 gündür olcuyorum ilk defa akşamları 14/9 civarında seyrediyor canım çok sıkıldı daha çok erken değil mi ? İlk gebelikte sürekli idrar tahlili idrar toplama ciğer geliştirici iğneler derken 37 haftaya ulaşınca doktor sezeryanla doğuma almıştı buda erken olacak sanırım. Zehirlenme yaşamadım idrarda protein çıkmamıştı ama doğum öncesi ve sonrası beni epey hirpaladi tansiyon o yüzden korkuyorum tekrar daha bu haftalarda 14 leri görüyorsa ilerde 16 17 lere çıkar yine çok üzüldüm ya eşimde korktu baya dinlen hicbirsey yapma diyor sürekli. Bugün doktora atacağım kaydettigim değerleri muhtemelen alfamet başlarız yine. İlk gebeliginde tansiyon öyküsü olup ikincisinde de olan var mı ?