deletedmom204 bana 10. Haftada erkek gbi küçük bir çıkıntı var ama kız bebeklerde de çıkıntı oluyor ve kayboluyor demişti doktorum canm yani hepsnde yanlma payı var ama bnde 11. Haftada öğrendim kızım olcanı 12. Haftada kesinleşti 30 haftaya geldik çok şükür hala kız eğer doktor kesin dediyse gördüysenz değişmez 🙈 🌸 Rabbim gönlne göre versin Sağ selim kucağmza almayı nasip etsin inş 🙏🤗