Oliveoil esras Allahım mahzun etmesin bir sonraki aya hamileyim haberi vermeyi nasip etsin 🌺❤️ Olacak inşallah.
Oliveoil esras 1,5 senedir bekliyorum 3 aşılama hikayem var. Yine de umutsuz değilim. Sen de sakın olma olur mu? Ben çok iyi biliyorum o negatiflerin nasıl hissettirdiğini. Üzgün hissettiğini hissedebiliyorum. Uzaktan kocaman bir sarılma gönderiyorum ❤️ :)