vuslatim34 esras amaan test yapmaktanda bıktım üç sene oldu dile kolay.. yine içime öküz oturdu sabah sabah
bhr33 Ben de sizinle aynı şeyi yaşadım öncekiler kopurmezken son yaptığım köpürdü ve hamileyim çok şükür ben inanıyorum. Bizi de haberdar edin.
esras Test yaptim ama sanki hamile degilim😔 yani erken gebelik testiydi silik cizgi sonra cikarmi bilemem😔😔
esras OzgeAlya yok ilk idrar degildi yarin kadin doktoruma gitcem aradim aslinda randevu vermedi buscopan ic dedi ama agrim devam ederse yarin gel dedi 🤔😔 ocak ayindan beri adet olmuyorum ve agrimda var
BsraAktr Erken gebelik testinde bende ikinci çizgi 20 dakika sonra belli belirsiz bi şekilde çıktı o kadar silikti ki hemde tam 20 dakika geçmişti gittim kan verdim ve sonuç pozitifti belki biraz geç sonuç alabilirsin canım
Morvy Mucizem31 burda parayı verirsen doktorun doğumuna giriyor yoksa almanya ile türkiye arasında bir fark yok almanyayıda türkiyeyide bilirim💁🏻♀️