Cnsemrh Bfduam yükseliyodu hormon ilaçları kullanıydm düşüyodubu seferde ilaçlardan kis oluşuyodu derkenbu sefer doğum kontrol hapı içiyodum sonra hoop tekrar prolaktin.. sonra yumurta tembelliği dendi çok uğraştım hatta bilir misin instagramda yaygın bilinen c life macunu ondan bile aldım kullandım derken herşeyi bıraktm yoruldum Rabbim sonra nasip etti belki de kafamı boşaldım eskisi kadar takmıcam diyip başka işlerime yoğunlaştım sonra öğrendim hamileliğimi..
Bfduam Emineslh c life evet biliyorum, sende işe yaradı mı? Sana benzer bi arkadaşım var burda onda da prolaktin yüksek ama düşürmüşler ilaçla hala kalamadı 2 yıl oldu. Ricam olsa inş yazar mısın benzer tecrübeler geçirmişsin. Ben topiği yazarım sana.
Bfduam Cnsemrh bat 19, 20, 21, 22 olanlar" başlıklı topiği kast ettim, orda da 2, 3 yıldır bebek düşünüp olmayanlar var, sen iyi bir örmeksin onlara moral olarak. O topikte beni etiketleyip yazar mısın, arkadaşlarla yazışalım ordan.
Kader1899 Bfduam ğ Bfduam ewet dr önermştı sonra kiloyu bahane ettı dr degstrdm klomen +çatlatma iğnesıyle hamıle kaldm cok sukur rabbım ısteyen herkese nasıp etsn🤲
Kader1899 Bfduam çokk tesekkur ederım allah tez zamanda sanada nasıp etsn bende 2 kutumda hamıle kaldm cnm