Saziyersin aaysecoo kan verin ama buyuk ihtimal kimyasal gebelik olabilir benimde iki defa o şekilde olmustu
Esma3350 Bfduam zaten 3 ay boyunca adet olmadım prolaktin hormonum yüksekti hamile kalmama engeldi hatta bu hormonun düşmesi için ilaç kullandım ama ilacı kullanırken hamile kalmışım tabi üzerinden 1 ay geçti hala adet olmadım bu sıra da test yaptım kan verdim pozitif çıkmadı belki hormon baskılamıştır beta hcgyi ondan dolayı testlerde negatif çıkmıştır 😅olabiliyor bazen böyle şeyler sonuç önemli şimdi hamileyim ve bebeğim çok şükür sağlıklı🙏🏻
Cnsemrh aaysecoo bende 10 gün geçmişti regl testte negatif çıktı doktor ultsonda ve alttan muaynede bişiy görmedi adet söktürücü verdi annem içme biraz bekle dedi annemi dinledim 1 hafta sonra kan verdim 8 haftalık hamile çıktım şok olmuştuk
Cnsemrh aaysecoo hiç üzülme canım Allah büyük olur inşallah umudunu asla yitirme. Olmaz dediğim anda oldu
derindemir aaysecoo sıkmayın canınızı.bende kaç ay bekledim.kafama taktıkça olmadı.tüm hamilelik belirtileri yaşayıp adet oluyodum🤷🏼♀️ne zamanki olursa olur olmazsa da napıyım dedim o ay hamile olduğumu öğrendim.Rabbim isteyen kimsenin kucağını boş bırakmasın
derindemir Bfduam kesinlikle içtiğim zaman ağrıyodu çünkü daha önce hiç böyle ağrı yaşamadım ben.ilacı bıraktıktan 2 gün sonra tamamen geçmişti ağrı
Bfduam derindemir aynen öyle. Yumurtlama zamanında ise daha şidetli, ekstra daha çok yumurtalık bölgesi ağrıyordu benim.
Cnsemrh Bfduam inan bende şok oldum annem kaynanam birlikte gittik hepimiz dönüp birbirimize baktık ve benim 5 sene sonra oldu büyük sevinç mucize gibi bişy oldu.ilk kan tesinde beta 0.100 çıktı gebelik yok dendi 10 gün geçmedi tekrar gittim oda emin olayımda adet söktürücü içeyim diye annem kafamı karıştırdı iyikide onu dinlemişim bi baktık beta binli sayılardaydı şok oldum.yani duruma göre ondan önceki ay hamile olduğum halde adet görmüşüm oluyo 8 hafta çnkü
Bfduam Kader1899 yoo estağfurullah neden anlayayım, her ilaç herkesde aynı etkiyi vermez zaten. Kaç ay kullandınız, dr mu önermişti? Klomenle hayırlı sonuçlar oldu mu?
Kader1899 Bfduam ğ Bfduam ewet dr önermştı sonra kiloyu bahane ettı dr degstrdm klomen +çatlatma iğnesıyle hamıle kaldm cok sukur rabbım ısteyen herkese nasıp etsn🤲
Bfduam Cnsemrh yani hiç akla gelmeyecek bir şey p.100 den sen binli rakamlara çık. Insan hangisine inanacağını şaşırır. çok sevindim adına hayırlı olsun yavrunuz. 5 yıl peki dr ne diyordu sıkıntı neymiş?