hilaleee Yorumları okurken hamile olduğunuzu gördüm hayırlı olsun demek istedim fakat hamile kalamayan başka bir insan sizi gayet içten tebrik etmiş fakat "“ayy üzüldün dimi seeeen” gibi saçma ve can acıtıcı bir ifadeyle daha belli bile olmayan gebeliğinizin nispetini yapmaya çalışmışsınız ne acı. Gerçekten okuyup geçemedim, cevap vermeden duramadım. Zaten gayet güzel tebrik etmiş sizin hamileliğinize niye üzülsün yada kendisi gebe kalamadığı için üzülse bile bunu söyleyecek kadar aciz olmanız ne acı.
test daha çok ovülasyon testine benziyor ama varsada hayırlı olsun. Hamilelik nispet yapılacak bir durum değil karnınızdaki çocuğu düşünüp hareket edin lütfen.