Baştan sona kadar okudum yaşadıklarımızı Allah isteyen kimsenin kucağını boş bırakmasın 2o hafTa oldu hatırlamıyorm sıcakliyormuydum ilk başta ama 10 . Haftadan beri kendimi hep yanarken buluyorum katır katır buz yiyordum 🤦 şimdi Allah’tan dondurma ile hafifletiyor 🙈🙈