Biraz ayrıntılı anlatıyorum iyice anla diye Bize doktorumuz öyle anlatırdı Mesela yeni doğan bebeklerin yanakları kırmızı olur derdi sebebi hgb 18 20 lerde olur Ama normal bi insanda öyle sonuc asla göremezsin Kadınlarda hep düşük olur adet oldugumuzdam diye anlatırdı öyle aklımıza sokardı🥰 salaktık galıba😁😁