Mom433 cnm ben ilk defa igne kullaniyorum digerlerinde bilmiyorduk.bos gebelikten sonra ogrendk,1 tane 7 yasinda oglum var cok sukur onda hicbirsey kullanmamistm 34 haftalk erken dogum yaptm,ama bu gen sonradan olusabiliyormus.kortizonlu ilaca gelince evt her dr.baslatmiyor kolay kolay,guvendiginiz bi dr.gidin ve yolunuza perinetolagla devam edin bence