dilekadaaa bende öyle sanıyordum hele ki makarnayı ben 2 tabak soslu tepeleme yiyen ben 😂1 kaşık ama oluyormuş evlat için işte 😍🌸 hatta bu sabah 63,9 çıktım ya ne kadar az aldan o kadar iyi bebeğin gelişimi çok iyi çünkü gereksiz kilo almak bana sadece nefes darlığı şeker hastalığı falan yapıcak çünkü ilk gebeliğimde hunharca yerim diyete uymadım 25 kilo aldım sonra yıllarca gebelik şekeriydi kilolardı kendimden tiksindim