Minnakkannesi dilekadaaa benim oğlum var canım çok hareketli kıpır kıpır biraz onun peşinde koşturmaktan da çok almıyorum
Beyza2526 Defnos44 her hangi bişey yapmıyorum ama zaten ilk üç ay mide bulantısından yiyemedim şimdide eskisi kadar çok yemiyorum tabiki ama bol bol su içiyorum 🌸
balkiz12 dilekadaaa 😂😂ben bide çok fazla abur cubur yemiyorum 26 . Haftaya kadar anca bi kilo almıştım sonra 2 3 kilo birden aldım son aylar çok alınıyo suanda çok az iştahım açıldı 29 a gircez ama genede elinden geldiğince sağlıklı beslenmeye çalışıyorum mesela kola falan içmiyorum çikolata ara sıra ekmekte genellikle tam buğday tüketiyorum akşam yemekleri genellikle kaşıklıyorum ki doyuyorum zaten bide ben bol su içiyorum oda fayda ediyor
Bal_annesi dilekadaaa 😂 yok yok herşey yolunda çok şükür yalnızca doktorum kontrollü gitmemi önerdi makarna ve pilav yemeği haftada 1 kaşığa düşürdüm hepsi bu
Smyy00 dilekadaaa bende ilk 3 ay kilo verdim bulantı kusmalar dan ama bebek minnacık olduğu için etkilenmiyor
ozge8693 dilekadaaa doğumdan sonra veririz inşallah canım. Olan oldu artık valla yine de sağlıklı beslenmeye dikkat edelim biz.
BiricikGamze dilekadaaa Zayif oldugum icin oyle sıritmadiki 45 kiloydum keske vermesem geri diyebdua ediyorum