Sıkıntı etmeyin kızlar 18 kilo almıştım ilk hamileliğimde 24 kilo olarak gitti doğumdan sonra bende çok takmıştım ama gerçekten dedikleri gibi hamilelik kilosu kalmıyor önemli olan doğumdan sonra sütüm olsun diye yemeğe saldırmamak😊 şimdi ikinciye hamileyim yine aynı gidiyor sadece daha zayıf başladım bu hamileliğime .. kısacası takmayın tadını çıkarın her anın